26 Ocak 2016 Salı

Fırında Kahvaltılık Ekmek Dilimleri

firinda kahvaltilik ekmek dilimleri, sucuklu kasarli ekmek, kolay pizza

Bu tarif görüntüsü itibari ile bir pizzayı andırıyor. Hatta salça sürüldüğü takdirde kolay pizza tarifi bile olabilir. Kahvaltıda yediğimiz herşey içinde bulunduğundan çok doyurucu. Ben tadına bayıldım!
Trabzon ekmeğinde delikler bulunduğu için yumurtalar içerisine de yayılıyor ve böylece lezzet ekmeğinizin her köşesine ulaşıyor. Fakat siz başka ekmekler de kullanabilirsiniz. Hadi hemen tarife geçiyorum!

Malzemeler

  • Trabzon dilim ekmeği (İkiye bölünecek)
  • 5 adet çeri domates
  • Sucuk
  • Kaşar rendesi
  • Beyaz peynir rendesi (Ezine peyniri kullandım)
  • 1 avuç maydanoz
  • 2 adet çarliston biber
  • 1 adet kırmızı biber
  • 3 adet yumurta
  • Margarin (Teremyağ gurme kaymaklı)

Yapılışı:

firinda kahvaltilik ekmek dilimleri, firinda ekmek dilimleri, kolay pizzaTepsiye pişirme kağıdımızı seriyoruz ve ekmeklerimizi ikiye bölüp diziyoruz. Ben 8 dilimden yaptım. Ekmeklerimizin üzerine margarinimizden sürüyoruz. 
Fırınımızı çabuk ısınması için 200 dereceye ayarlıyoruz fakat pişireceğimiz esnada 150 dereceye ayarlıyoruz.
Ardından biberlerimizi, maydanozumuzu ince ince doğruyoruz ve bir karıştırma kabına alıyoruz. 
Çeri domateslerimizi dikey olarak 4'e bölüyor ve daireler elde ediyoruz.
firinda kahvaltilik ekmek, ekmek dilimleri, firinda ekmek dilimleri, kolay pizza
Sucuklarımızı dilimliyoruz. Ben bazılarını tam bir daire olarak bazılarını ise bu daireleri ortadan ikiye bölerek kullandım.
1 kase kadar kaşar rendeliyoruz.
Beyaz peynirden de bu oranda rendeliyoruz veya elimizle ufalıyoruz. Ardından tüm malzemeleri karıştırıyoruz.
Dilediğiniz baharatları ekleyebilirsiniz, ben baharat eklemedim. Hatta tuz bile eklemedim çünkü peynirlerin tuzunun yeteceğini düşündüm. Hazırladığımız karışımı ekmeğimize kaşık yardımıyla döküyoruz. En üstüne tekrardan biraz kaşar rendeliyor ve fırına veriyoruz. 15-18 dk pişiriyoruz ve sunuma hazır hale getiriyoruz. Afiyet olsun!

firinda kahvaltilik ekmek dilimleri, kahvaltilik ekmek dilimleri, ekmek dilimleri, kolay pizza




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Link verilen yorumlar silinecektir!
Lütfen sadece tariflerle ilgili yorumlarınızı bırakınız.

DİKKAT!

Bu sayfada yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar aksi belirtilmedikçe Mavi Papatyaya aittir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu kapsamında koruma altındadır. İzinsiz olarak kopyalanması, kullanılması ve alıntı yapılması suç sayılmaktadır.

Blogumu buradan takip edin!

Tasarım: Mavi Papatya. Powered by Blogger.