31 Ocak 2016 Pazar

Yumurta Salatası Tarifi

yumurta salatasi tarifi, yumurta salatasi, salata tarifleri

Bu salatanın tarifi bildiğiniz yumurta salatalarından biraz farklı, kendim deneyerek bu tarifi buldum ve çok lezzetli oldu. Sabah kahvaltıda yumurta haşlamıştık ama kimse yememiş. Ben de yumurtalar ziyan olmasın diye salataya çevirdim ve akşam yemeğinde sundum. Herkes çok beğendi, umarım sizler de beğenirsiniz. Şimdi nefis salata tarifime geçiyorum! :)

Malzemeler

  • 4 adet haşlanmış yumurta
  • 10 adet siyah zeytin
  • 10 adet yeşil zeytin
  • Yarım adet soğan
  • 1-2 domates
  • 1 çay bardağı kadar lor peyniri
  • 2 tutam nane
  • 2 tutam kekik
  • 1 tutam pul biber
  • Yarım çay kaşığı karabiber
  • 1 çay bardağı zeytinyağı
  • Tuz

Yapılışı: 

Haşlanmış yumurtaları domates gibi dilimliyoruz. Zeytinleri çekirdeklerinden temizleyip dilimliyoruz. Soğanı uzun parçalar şeklinde doğruyoruz. Domatesleri doğruyoruz. Lor peynirini ilave ediyoruz. Evde dünden kalan çok az kaşarlı patates püresi vardı ondan da ekledim ama siz eklemeseniz de olur. Zeytinyağını, baharatlarını ve tuzunu ekleyip güzelce karıştırıyoruz. Dilerseniz domatesleri benim gibi karıştırmayıp kenarlara dizebilirsiniz. Afiyet olsun!



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Link verilen yorumlar silinecektir!
Lütfen sadece tariflerle ilgili yorumlarınızı bırakınız.

DİKKAT!

Bu sayfada yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar aksi belirtilmedikçe Mavi Papatyaya aittir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu kapsamında koruma altındadır. İzinsiz olarak kopyalanması, kullanılması ve alıntı yapılması suç sayılmaktadır.

Blogumu buradan takip edin!

Tasarım: Mavi Papatya. Powered by Blogger.