18 Temmuz 2016 Pazartesi

Salçalı Sosis Tarifi

salcali sosis tarifi, salcali sosis nasil yapilir, salçalı sosis tarifi

Salçalı sosis kahvaltılarda en sevdiğim, hem hazırlaması hem de pişirmesi çok pratik bir tariftir. Salçasına ekmek banmak en büyük hobilerimdendir. Tavada cızır cızır kızarmış salçalı sosislerin ağızda bıraktığı o sulu tat hiç bitmesin isterim. Çok kolay bir tarif olmasına rağmen blogumda bulunmasını istedim ve hemen tarifime geçiyorum :)

Malzemeler

  • 1 paket namet 5'li sosis
  • 1 yemek kaşığı domates salçası
  • 2 yemek kaşığı ayçiçek yağı
  • 1 çay kaşığı tuz

Yapılışı:

Yağı tavada kızdırıp daire şeklinde doğradığımız sosisleri kavuruyoruz. Sosisler biraz kızarınca salçasını ekleyip biraz daha kavuruyoruz. Ardından sosislerin üzerini geçmeyecek kadar sıcak su döküyoruz ve biraz kaynatıyoruz. Tuzunu da ilave edip servise hazır hale getiriyoruz. Nefis mi nefis salçalı sosisimiz hazır, afiyet olsun!


8 yorum :

  1. çok severim. ama ben sosisleri kızartmadan yapıyorum ve baharat ekliyorum çok lezzetli oluyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosisi çiğ bile yerim ya o derece severim :)) Bir de sosislerin kenarlarını artı şeklinde kesip de yapınca çok güzel oluyor. Yorumun için teşekkürler canım :)

      Sil
  2. Genelde hep yapıyorum baharat ekliyorum pratik ve güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben baharat eklemiyorum, bir dahakine ben de ekleyeyim bakayım eminim öyle de çok lezzetlidir :)) Teşekkürler :)

      Sil
  3. Zararlı şeyler hep lezzetli yaa ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de öyle, çok nadir de olsa sağlıklı ve güzel yemekler de var ama ne kadar kilo yapıyorsa o kadar lezzeti artıyor canım ya ahaha :))

      Sil
  4. güzel bir alternatif veya atıştırmalık, arada ben de yapıyorum, ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, ben kahvaltılarda çok seviyorum ve ne zaman sosis alsam hep bu tarifte kullanıyorum :))

      Sil

Link verilen yorumlar silinecektir!
Lütfen sadece tariflerle ilgili yorumlarınızı bırakınız.

DİKKAT!

Bu sayfada yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar aksi belirtilmedikçe Mavi Papatyaya aittir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu kapsamında koruma altındadır. İzinsiz olarak kopyalanması, kullanılması ve alıntı yapılması suç sayılmaktadır.

Blogumu buradan takip edin!

Tasarım: Mavi Papatya. Powered by Blogger.