26 Haziran 2016 Pazar

Kabak Mücveri Tarifi


kabak mücveri tarifi, mücver tarifi, kabak köftesi tarifi,

Kabak mücveri yine benim çok sevdiğim bir tarif. Özellikle küçükken kimseyle paylaşamazdım, hala da paylaşmak zor gelir. Ama tarifini elbette paylaşabilirim :)) Aslında bu tarifi blogumu ilk açtığımda paylaşacaktım fakat sadece kızartırken fotoğrafını çekmişim. Onu da aşağıda görebilirsiniz. Yeniden aynı tarifi uyguladım, sizlerin de çok seveceğini düşünüyorum ve hemen tarifime geçiyorum!

Malzemeler

  • 3 adet kabak
  • 3 adet yumurta
  • Yarım su bardağı un
  • Yarım demet maydanoz
  • 2-3 dal yeşil soğan
  • Tuz
  • Karabiber
  • Ayçiçek yağı

Yapılışı:

kabak mücveri tarifi, mücver tarifi, kabak köftesi tarifi,Kabaklarımızı soyup, derinlemesine bir kapta rendeliyoruz. Suyunu sıkıyoruz. Böylece yağa koyduğumuzda yağ patlamayacak. Yumurtalarımızı ve unu ilave ediyoruz. Küçük küçük doğradığımız yeşil soğan ve maydanozları ekliyoruz. Tuz ve baharatlarla birlikte karışımımızı güzelce harmanlıyoruz. Teflon tavamıza bi miktar yağ döküp yağı kızdırıyoruz. Hazırladığımız mücver karışımını kaşık yardımıyla tavaya koyup iyice yayılması için kaşıkla üstüne biraz bastırıyoruz. Bir yüzü pişince çevirip diğer yüzünü de pişiriyoruz. Çok kalın olmamasına dikkat edin. Pişirdiğimiz mücverleri kağıt havlu serdiğimiz tabağımıza alıyoruz. Böylece fazla yağından arındırmış olacağız. Afiyet olsun!

18 yorum :

  1. Dün akşam hunharca yedim :)

    YanıtlaSil
  2. yaz yemegı bayılırım ellerınıze saglık www.lezzettramvayi.com sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, link yayınlamazsanız sevinirim. Ben bulurdum. :)

      Sil
  3. çok güzel gözüküyor ellerinize sağlık takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma katılmanıza çok sevindimm, teşekkür ederim 😁

      Sil
  4. Bu yemeğe bayılıyorum. :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bayılıyorum, bu tarifi ilk kim bulduysa gidip bir elini öpmek lazım 😂 Yorumunuz için teşekkürler :))

      Sil
  5. Kaç gündür canım mücver istiyodu şuan görünce kalkıp markete gidip malzemelerini almalıyım diyorum :)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, mücver gerçekten pratik ve enfes bir tarif hemen alın yapın canınız çektiyse :)) Şuan benim de canım çekti yine. Afiyet olsun size :)

      Sil
  6. canım dün bi kimchi çekti ki aklıma direk senin blogun geldi valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy yerim ^-^ Kimchi de kore dizisi izlerken ne güzel gider ama dimi *-*

      Sil
  7. Ay harika bayılırım mücvere :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim ^-^ Bu tarifle çok güzel oluyor, tavsiye ederim :)

      Sil
  8. Görünce bile ağzım sulandı *-* Eline sağlık~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :)) Tekrardan yorumunu almak beni çok mutlu etti 😁

      Sil

Link verilen yorumlar silinecektir!
Lütfen sadece tariflerle ilgili yorumlarınızı bırakınız.

DİKKAT!

Bu sayfada yer alan tüm fikir, tasarım, yazı ve fotoğraflar aksi belirtilmedikçe Mavi Papatyaya aittir ve 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserlerini Koruma Kanunu kapsamında koruma altındadır. İzinsiz olarak kopyalanması, kullanılması ve alıntı yapılması suç sayılmaktadır.

Blogumu buradan takip edin!

Tasarım: Mavi Papatya. Powered by Blogger.